17 תשובות
אתבאס ממש
אתבאס
אתבאס.
אשמח
אין לי כוח לבית ספר התרגלתי לשגרה של זומים..
אבל כמובן שגם אתבאס אי אפשר לבלות או משהו
אין לי כוח לבית ספר התרגלתי לשגרה של זומים..
אבל כמובן שגם אתבאס אי אפשר לבלות או משהו
אשמח רצח
אתבאס לגמרי
אתבאס
רק בגלל הלימודים מהזום. חרא דבר מביך וגם אי אפשר באמת ללמוד.
רק בגלל הלימודים מהזום. חרא דבר מביך וגם אי אפשר באמת ללמוד.
שאלה קשה אבל נראה לי שאתבאס למרות שמתאים לי קצת חופש
שמחה וששון
אנונימי
אתבאס
עד שהתרגלתי ללמוד כל יופ בבית ספר
עד שהתרגלתי ללמוד כל יופ בבית ספר
אני אשמח
אשמח ממש
יש לי מבחן באנגלית שבוע הבא
יש לי מבחן באנגלית שבוע הבא
אתעצב אל ליבי.
מצד אחד זה כיף לשקוע בבית בכיף, מצד שני המרוץ של לקום וללכת לבי"ס כל יום הוא מחייב ומעורר לעשות משהו עם חיי..
מצד אחד זה כיף לשקוע בבית בכיף, מצד שני המרוץ של לקום וללכת לבי"ס כל יום הוא מחייב ומעורר לעשות משהו עם חיי..
לצערי אני סובלת בבית ספר אני כנראה אשמח
אתבאס אבל לא יהיה לי אנגלית ואנגלית זה מה שמוריד את שמחת החיים שלי ואני לא אכנס לזומים סתם כן אני אכנס
אנונימית
אתבאס
אתבאס
באותו הנושא: