16 תשובות
כן
אנונימי
אם בא לך ואת חושבת שזה יעשה לך טוב אז לכי על זה
כן, אני גם רוצה..
כל עוד את יכולה
אם תצליחי מבחינה נפשית
כן
למה
אם זה מעביר את הזמן אין עם זה שום בעיה
אנונימי
כן
Vas
יש הבדל בין מעביר טת הזמן ל שורף את הזמן
מה שבה לך
כן
אני מחקתי וזה עשה לי ממש טוב
מחקתי בערך לפני שנה או שנה וחצי, אחת ההחלטות הטובות שעשיתי
מחקתי גם אינסטגרם באותה תקופה, ממליצה גם למחוק