4 תשובות
לא.
מה בסדר-
זה כואב, זה העגיל הכי כואב שעשיתי והיו לי המון.
אבל זה רק עגיל, הייתי נותן לזה 7.5/10 כל עגיל אחר שעשיתי היה מתחת ל6
זה בסדר