5 תשובות
להיות אתה
לנסות לא לתקוע את השיחה כי אז מביך, פשוט תזרום עם זה ותחשוב שאתה מדבר עם חברים שלך שאתם מכירים הרבה זמן יעני
דבר רגיל אל תלחץ אם יש מצבים של שתיקה מביכה כזאת
תהיה אתה תביא את עצמך
תחשוב לפני על מה אתה רוצה לדבר, ופשוט להיות אותנטי
שואל השאלה:
וואלה לא יודע אם הגיוני אני איתה בשיחה כבר שעה וחצי
אנונימי