8 תשובות
תכתבי לי בפרטי
זה סרט ממש קשה ואם זה למחר אז תעשי מהאינטרנט ותשני מלא מלא את המילים
אין לי ממש איך לעזור לך כי עדיין לא עשינו את זה השנה
אין לי ממש איך לעזור לך כי עדיין לא עשינו את זה השנה
ותחליפי סרט
כאילו יש לי עבודה מוכנה לשלוח לך אבל גם אני צריכה להגיש מחר אז רק לדעת שאנחנו לא מאותו בית ספר
היי באיזו כיתה את?
אנונימית
תעשי על הסרט וקיפדיה
^^גם לי יש להגיש עד מחר, יש מצב אנחנו באותו בצפר?
אנונימית
שואל השאלה:
לא נראה לי
אני ו"עד שיהיה לי כינוי,תתמודדו" לא באותו הבית ספר
לא נראה לי
אני ו"עד שיהיה לי כינוי,תתמודדו" לא באותו הבית ספר
אנונימית
באותו הנושא: