5 תשובות
כנראה עדיף לך להישאר בבית ולא לחטוף קורונה ווירוס
כן זה היום בערב בחצות מתחלפת השנה
אבל עדיף להיות בבית עם כמה חברות או בן זוג ולא לחטוף קורונה
אבל עדיף להיות בבית עם כמה חברות או בן זוג ולא לחטוף קורונה
היום בערב. מציע לא ללכת למקומות עם הרבה אנשים נגיד אני עושה מסיבה קטנה עם כמה חברים בבית.
כן זה היום בערב
אל תחגגו!! סילבסטר הרג אלפי יהודים אני מאמינה שאתם מעדיפים לשבת בבית מאשר לחגוג את יום הולדתו של הבן אדם שהרג כל כך הרבה יהודים:|
באותו הנושא: