7 תשובות
לדעתי זה בסדר כל עוד קבעתם שעה ומקום להפגש.. ואז תלכי/תלך בלי הטלפון :)
אני מקווה שלפחות את לא נהנת מחחילול שבת וכל האווירה של "החג" הזה.
אנונימי
למה שתצייני את התאריך הזה עוד יותר אם את שומרת שבת
אנונימית
לא ממש לא!! זה לגמרי זלזול בכבוד השבת. אל תעשי את זה בשום פנים ואופן. שבת היא *ה*אות בינינו לבין הקב"ה.
תקשיבי אני במקום לשפוט אותך ולהגיד לך מה לעשות.
הכי חשוב לא לחלל שבת אם את מצליחה אז כן כל הכבוד שאת מתאמצת :)
אני במצב יותר גרוע ממך :/
באמת כל הכבוד!'
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו חלילה ואני חוגגת את היום סילבסטר הזה
אני לא הולכת לחגוג כלום

אבל אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שיש זיקוקים ויהיה לי יותר מהנה להעביר תלילה עם חברים מאשר לבד בבית במיטה ולהסתכל על התקרה
אנונימית
איפה יש זיקוקים
באותו הנושא: