11 תשובות
הmcu זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים באמת
זה לא משנה מאיזו סיבה הוא ראה אותם, אני מאמין שהוא עדיין נהנה. אם הוא היה רוצה רק להבין את הסרט, אז הוא היה צריך נטו לראות את הספיידרמנים הקודמים ואולי את הנוקמים עם טום הולנד וקפטן אמריקה מלחמת האזרחים, אז כנראה שהוא ראה את זה מסיבה כלשהי ולא בשביל הסרט הספציפי הזה. אני מקנא בו, לא מרחם עליו. הלוואי הייתי יכול לשכוח את כל העלילה ולראות שוב.
שואל השאלה:
^^כן בו ורק גם אני מתה על מארוול ומספר הפעמים שראיתי כל סרט שם מטורף
אבל זה לא טיפה אומללות לראות את כל הmcu בשבוע רק בשביל סרט אחד?
^^כן בו ורק גם אני מתה על מארוול ומספר הפעמים שראיתי כל סרט שם מטורף
אבל זה לא טיפה אומללות לראות את כל הmcu בשבוע רק בשביל סרט אחד?
אנונימית
האמת זה גם סוג של מה שאני מתכננת
אנונימית
שואל השאלה:
^רק בשביל ספיידרמן או בכללי?
^רק בשביל ספיידרמן או בכללי?
אנונימית
בכללי
אני כבר תקופה ארוכה רוצה להתחיל אבל היה לי לחץ מטורף
ועכשיו עוד משהו שמעודד אותי להתחיל זה ספיידרמן
אני כבר תקופה ארוכה רוצה להתחיל אבל היה לי לחץ מטורף
ועכשיו עוד משהו שמעודד אותי להתחיל זה ספיידרמן
אנונימית
שואל השאלה:
^זה מדהים ואת תהני בטירוף!!
הכוונה שלי לחברה שראתה עכשיו את כל הmcu בלי לאהוב את הדמויות רק בשביל ספיידרמן
^זה מדהים ואת תהני בטירוף!!
הכוונה שלי לחברה שראתה עכשיו את כל הmcu בלי לאהוב את הדמויות רק בשביל ספיידרמן
אנונימית
תודה! ממש מקווה שאני אהנה
אני מתה על מד''ב ופנטזיה וכל העניין הזה של גיבורי על
והעיקר שחברה שלך ראתה לא? לפחות היא נהנתה בסוף
אני מתה על מד''ב ופנטזיה וכל העניין הזה של גיבורי על
והעיקר שחברה שלך ראתה לא? לפחות היא נהנתה בסוף
אנונימית
אני גם התחלתי כדי לראות ספיידרמן (לא החדש) והתאהבתי בכל הסרטים אז היא לא ככ מסכנה אם כבר זה יגרום לה לאהוב מארוול בכללי
אני שסיימתי כמעט הכל בחודשיים:)
אני התחלתי שבועיים לפני שיצא לראות הכל, רק שהתחלתי מהנוקמים הראשון. כי את את מה שלפני ראיתי מלא פעמים
באותו הנושא: