16 תשובות
לא
לא מביך
כן
בכית בגלל השיעור?
וזה לא כל כך מביך, את יכולה פשוט לומר שעובר עלייך יום לא טוב ולבקש לכבות מצלמה
מקווה שתרגישי יותר טוב :)
אנונימית
אני הייתי מובך אבל הכל עובר אף אחד לא שומר את המחשבה הזאת בראש
שואל השאלה:
בכיתי כי הם דיברו על הבו נפחה וקראו לה מכוערת
למה בכית?
אה הבנתי למה לא כזה מביך
האמת שכן
די בטוחה שאת במחזור,יבינו אותך ;)
אנונימית
שואל השאלה:
לא קיבלתי 4 חודש
אז למה בכית שקראו לה מכוערת ;?
אנונימית
שואל השאלה:
כי למה שהם יקראו לה מכוערת מי הם גם לה יש רגשות
איך הגעתם לנושא של דגים -_-
אנונימית
שואל השאלה:
חינוך ימי
גאה בך ;)
אנונימית