16 תשובות
לא
לא מביך
כן
בכית בגלל השיעור?
וזה לא כל כך מביך, את יכולה פשוט לומר שעובר עלייך יום לא טוב ולבקש לכבות מצלמה
מקווה שתרגישי יותר טוב :)
וזה לא כל כך מביך, את יכולה פשוט לומר שעובר עלייך יום לא טוב ולבקש לכבות מצלמה
מקווה שתרגישי יותר טוב :)
אנונימית
אני הייתי מובך אבל הכל עובר אף אחד לא שומר את המחשבה הזאת בראש
שואל השאלה:
בכיתי כי הם דיברו על הבו נפחה וקראו לה מכוערת
בכיתי כי הם דיברו על הבו נפחה וקראו לה מכוערת
למה בכית?
אה הבנתי למה לא כזה מביך
האמת שכן
די בטוחה שאת במחזור,יבינו אותך ;)
אנונימית
שואל השאלה:
לא קיבלתי 4 חודש
לא קיבלתי 4 חודש
אז למה בכית שקראו לה מכוערת ;?
אנונימית
שואל השאלה:
כי למה שהם יקראו לה מכוערת מי הם גם לה יש רגשות
כי למה שהם יקראו לה מכוערת מי הם גם לה יש רגשות
איך הגעתם לנושא של דגים -_-
אנונימית
שואל השאלה:
חינוך ימי
חינוך ימי
גאה בך ;)
אנונימית
באותו הנושא: