5 תשובות
אני בדיוק כמוך ברגע זה אני רציני אין לי מושג מה לעשות גם
אנונימי
תנסי לשמוע על כל מיני מקרים של אנשים אחרים, ותוך כדי לקבל פרופורציות שאצלך הכול טוב ויותר בסדר מאשר הם.. תלמדי ככה להעריך
שואל השאלה:
זאת עוד בעיה שיש לי, שאני כועסת על עצמי שאני מרגישה רע כי אין לי זכות להרגיש ככה בגלל שיש כאלה עם מצב יותר גרוע משלי

ואז זה גורם לי עוד יותר להרגיש "לא בסדר" כי אין לי סיבה אמיתית להיות מבואסת על החיים. כאילו אני סתם "מתפנקת".
אנונימית
אני מרגיש בדיוק כמוך כרגע אבל בדיוק וזכותך להתלונן גם אם יש אנשים שהם במצב יותר גרוע משלך זה לא אומר שאסור לך גם
אנונימי
הייו
את לא צריכה להשוות את עצמך לאחרים את מיוחדת איך שאת ויש לך דברים שאין לאנשים אחרים
אם את מרגישה אשמה בזה שאת לא לומדת (את לא צריכה להרגיש ככה)
תעשי לך לוח זמנים לפי סדר העדיפויות.
ואת לא אשמה בזה שאת לא מרגישה טוב או שאת חולה לפעמים הגוף צריך קצת מנוחה זה קורה לכולם
אם את צריכה עזרה בכל נושא כלשהו אני פה
בהצלחה:)