3 תשובות
אני עזבתי לפנימיה שיותר רחוקה תי אבל יותר טובה לי, אני חושבת שלא שלא כל אחד מסוגל לעשות אץ המעבר הזה, הה לי בהתחלה קשה אבל עכשיו זה באמת שווה את זה,
רחוק!!
ללכת לפנימייה רחוקה וטובה יותר.
באותו הנושא: