18 תשובות
פיצה האט
שואל השאלה:
אני אוהבת פיצה חצי עם זיתים ובולגרית וחצי השני עם בצל ועגבניות. ואוהבת גם חצי לפעמיים עם טונה.
אני אוהבת פיצה חצי עם זיתים ובולגרית וחצי השני עם בצל ועגבניות. ואוהבת גם חצי לפעמיים עם טונה.
סקיי פיצה בחיפה
או פיצה האט
או פיצה האט
פיצה האט
אממ תתפלא/י או לא אבל דווקא אני אוהבת את פיצת שמש נראה לי זה השם
לא אוהבת פיצה
אמריקן
שואל השאלה:
לי יש פיצה שמש והיא על הפרצוף..
לי יש פיצה שמש והיא על הפרצוף..
שואל השאלה:
בעיר
בעיר
פיצה שמש זולה וטעימה לא פחות מהפיצות היקרות
פיצה דומינו
jaja
אבל מי אמר שאני גר בעיר
אני גר ביישוב ואני הכי אוהב את ' הפיצה המטיילת ', הפיצה בלי גלוטן שם מדהימה לדעתי ולא ציניות❤❤
אני גר ביישוב ואני הכי אוהב את ' הפיצה המטיילת ', הפיצה בלי גלוטן שם מדהימה לדעתי ולא ציניות❤❤
איטלקית ושמש
שמש
אני גר בישוב ויש רק אופציה אחת ואני חולה עליה
האופה מבגדד מטר מהבית שלי
פיצה האט
באותו הנושא: