11 תשובות
קודם כל זה לא תמיד ככה. אבל כשהדור חוטא, הקב"ה לוקח את הצדיקים ככפרה על הדור.
רוצה אותם קרוב אליו
וחשבונות שמיים..
וְאַתֶּם חֲשַׁבְתֶּם עָלַי רָעָה אֱלֹהִים חֲשָׁבָהּ לְטֹבָה לְמַעַן עֲשֹׂה כַּיּוֹם הַזֶּה לְהַחֲיֹת עַם רָב. (בראשית נ', כ')
כי זהו הם השלימו את מה שהם צריכים לעשות והם צריכים ללכת למקום שיתאים להם
יש את האימרה שאלוקים לוקח את הטובים ביותר כי הוא רוצה אותם קרוב
אולי הם מילאו את יעודם בעולם
כי הם הולכים כפרה על הדור כולו.
אויש חזק שלך אנונימי^^ איזה יפה
כל מה שעושה ה' הכל לטובה
הקב"ה מדקדק עם הצדיקים כחוט השערה (יבמות קכא:)

וגם כי הם הולכים כפרה על הדור..
זה כתוב בשיר השירים "דודי ירד לגנו לערוגות הבושם, לראות בגנים וללקוט שושנים"
אני בוכה כשאני כותב את זה כי זו מציאות כואבת כשחושבים על זה
אנונימי
כולם מתים בסוף