8 תשובות
לא אבל תצטרכי לעשות בדיקה כל יום והמעסיק לא רוצה לקחת סיכונים
לא, תוכלי להציג בדיקות שליליות במקום זה.
תדברי עם המעסיק/ה שלך.
לא, אבל כל אחד עם השיקולים שלו
שואל השאלה:
אני יודעת אין לי בעיה לעשות את זה אין לי גם בעיה לעשות חיסון רציתי לקחת חיסון בשנייה שהוא הגיע לארץ
אנונימית
כן
אנונימית
לצערי זה חוקי. לדעתי צריך חקיקה נגד זה
לא , זה לא חוקי .
אך אם מביאים אופציה אחרת ( כמו להציג בדיקה שלילית וכזה ) אז זה כן .
שואל השאלה:
כנ"ל אין לי בעיה ללכת להתחסן אבל אימא שלי רוצה לראות שאין בעיה עם זה ואני לא אעשה משהו שהיא אמרה עליו לא השאלה אם זה שווה את זה לוותר על עבודה שרציתי בגלל משהו קטן
אנונימית