4 תשובות
יש סיכוי, אני יכולה להגיד לך שהייתי ליד שני חולי קורונה והיינו גם בלי מסיכות עם מגע וכו ולא נדבקתי לול אולי זה מזל
e1a
כן תעשי בדיקה
כן סיכוי גבוה