4 תשובות
א.שבוע
ב.כן
ג.לא
ד.ילד מהכיתה
ה.טיפה עייפה יותר
ו.כן את אמא שלי
א. שבוע בערך
ב. כן
ג. כן
ד. חברה
ה. כן
ו. כן וכן
א. עוד לא החלמתי
ב. נשאר לי חוש הטעם והריח למזלי הרב
ג. כן, פעמיים וחשוב לציין שאת החיסון השני עשיתי באוקטובר ל
ד. כנראה ממורה לא אמרו לנו
ה. כן
ו. למזלי לא הדבקתי אף אחד
א. 6 ימים כזה?
ב. כן אבל אחרי הרבה זמן שהחלמתי
ג.לא
ד.אף אחד לא באמת יודע
ה. נופ
ו. נראה לי הדבקתי את אחשלי ואבא שלי פשוט כולם היו חולים אז לא באמת יודעים מי הדביק את מי