2 תשובות
לי לא היו תסמינים בכלל כשחליתי בקורונה, הלכתי להבדק ליתר ביטחון אבל בתכלס הרגשתי טוב. לדעתי כדאי לך להבדק, בעיקר אם בילית איתה הרבה זמן.
שואל השאלה:
תודה. כן אני אלך להבדק pcr אבל בכל מקרה באנטיגן ביתית יצאתי שלילית