8 תשובות
שואל השאלה:
אני מתקשה עם חניות ואני מפחדת שזה מה שיכשיל אותי בטסט הפנימי. אני לא מספיק מוכנה עם העיניין של החניות לדעתי..
עדיף שתדחי ותלכי מוכנה פעם אחרת
טסט פנימי 99 אחוז עוברים
כדאי לך לסיים עם זה
תדחי. תבקשי מהמורה לעבור איתך שוב על החניות.
טסט פנימי אל תדחי
ובנתיים עד הטסט הפנימי ואחר כך גם עד הטסט החיצוני לקבוע המון שיעורים ולהתאמן מלא על חניות ועל הכל
אנונימית
אם כבר נקבע לך תאריך לטסט, את חייבת לשלם עליו, אז עדיף לך לעשות אותו וזהו.
תחפשי הילוך מאה בגוגל ובאינסטגרם דוגרי רק בזכותם יש לי רישיון הם מאוד עזרו לי
אהה לא ראיתי שכתבת טסט פנימי, אז ברורר שתעשי המורה שלי בכלל לא לימד אותי לפניי הטסט הפנימי חנייה, רק אחריי