15 תשובות
ממש לא
בתור בת אני לא חושבת
מי ההזוי שאוהב את זה חחח לא קשור בנים בנות זה מעצבן
בואי אני אגיד לך לפי מה שאני יודעת
לא כאלה שמשחקות אותה קשות להשגה אבל גם לא כאלה שעונות אחרי 2 שניות לכל הודעה

קלעתי בנים?
לא
זה מחרפן ומוריד רצח
גם לא^
אני מעדיף שיענו מהר זה מעלה ולא סתם תוקע את. השיחה
אף אחד לא אוהב מישהו שמסנן
שואל השאלה:
ונגיד אם חברה שלי נמרחת על בנים כזה ומפלרטטת איתם זה מוריד?
כזה מעליב שנתת לכולם פרח ולי לא נפגעתי
שואל השאלה:
חחח לא שמתי לבב פעם הבאה אני נותנת לך מבטיחה
חד משמעית לא.
אם אני בקטע שלה אז כן^^^^
אם מישהי תסנן אותי אני פשוט אניח שהיא לא מעוניינת וארד ממנה.
די כבר עם המשחקי מחשבה האלה, זה מעצבן. אנחנו לא נראה אתכן בשום צורה אחרת אם תענו מהר, זה פשוט יהיה הרבה יותר נוח.
^ מסכימה ככ שונאת אנשים עם שמשחקים