14 תשובות
ברור שיש סיכוי...
בטח שיש
וואי אין לך למה להיות, תאמיני לי שככ הרבה בנות 1.73 היו תורמות כלייה בשביל להחליף איתך.
ישלך גובה מושלם, עם השנים את תראי
יש לך עוד סיכוי לגבוה אבל אני לא יודעת אם עד 173 כי בדרכ שנתיים אחרי שמקבלים מחזור הגובה אמור להיעצר, זה לפחות מה שקרה אצלי
שואל השאלה:
חחח אולי אבל אני בסביבה של אנשים גבוהים ככה שזה תמיד מה שרציתי להיות ועכשיו אני מרגישה שאין לי סיכוי פתאום :( ^
אנונימית
שואל השאלה:
אתם חושבים שאוכל להגיע ל170 לפחות? חחח חלום חיי :((
אנונימית
את חסרת ביטחון ליד בנים בגלל זה כאילו? בשיא הרצינות לא חושב שיש לך סיכוי להגיע ל- 173 (אבל בהחלט ישלך סיכוי לגבוהה)
מה שכן רוב החברים שלי 185 כזה ומתים על בנות מתחת ל-170 (לא אומר שגבוהות לא שוות בכלל בכלל לא)
אז גם אם לא תעברי את ה- 70 וגם אם כן- תזכרי שיש לך גובה מושלם.
וברור שדבר ראשון תמיד תזכרי שבנאדם שיאהב בך ויתאהב בך- יאהב אותך בגלל מי שאת וכמעט עד בכלל לא יהיה לו אכפת מהגובה שלך.
שואל השאלה:
אתה מדהים ❤ וזה לא קשור לבנים, זה אני עם עצמי... אני פשוט ממש רוצה לגבוה עוד 10 סנטימטר :(
אנונימית
ובכן אני ממש מקווה בשבילך.
פשוט אני לא רוצה להגיד לך סתם ולשקר לך, אבל מה שאני כן יכול להגיד בשיא הכנות שכן ישלך עוד סיכוי לגבוהה, ההורים שלך לא נמוכים.
אולי לא 10+ אבל 5+ בהחלט אפשרי והסיכויים לא נמוכים כי רק לפני שנה קיבלת מחזור
ואגב תודה שמח שאת חושבת ככה^^
אני ממש הזדהתי איתך בעבר ואני יודע בערך איך את מרגישה, הרגשה נוראית וכל שנייה שאת מחכה בחוסר ידיעה הורגת אותך
שואל השאלה:
וואו כן, תודה רבה לך! ואני מאמינה שגם אם עכשיו אתה לא גבוה, אם זה היה בגלל הקשרי בנות תהיה לך כנראה חברה מדהימה שאוהבת אותך כי באמת יש לך אופי מדהים❤
אנונימית
ברור שיש :)
שואל השאלה:
תודה, אין לך מושג כמה זה מעודד^❤
אנונימית
זה לגמרי תלוי בגיל שלך...
גובהים עד גיל 20 בערך, אבל גם לא כל כך הרבה נראה לי
וגם, שתדעי, הגובה שלך מהמם
את לא צריכה יותר
אנונימי