14 תשובות
שימי עקבים
אבל אין לך בשביל מה להיות חסרת ביטחון לגבי הגובה שלך
אי אפשר לעשות עם זה כלום זה מה שקיבלת ואת צריכה להגיד על זה תודה
להבין שאני בן 18 ומטר שישים ומשהו ככה שיש לך עוד תקווה
שואל השאלה:
אז אני לא לבד יא^
אנונימית
להתעודד בזה שהרבה בנים נמשכים לנמוכות
זה בסדר לגמרי תאמיני לי בנים אוהבים את הגובה הזה
אחותי את יפה בדיוק כמו שאת לא משנה מה הגובה שלך
וואו חלום שלי להיות נמוכה אין לך מה להיות חסרת ביטחון
שואל השאלה:
איזה מדהימים אתם
תודה❤
אנונימית
ברור שאת לא לבד לא כולם גבוהים יש הכל בגלל זה בני אדם שונים אחד מהשני אם כולנו היינו אותו דבר היה די משעמם פה
שואל השאלה:
ממש שימחתם אותי עכשיו רציני ❤
אנונימית
חחח את מדהימה תהיי שלמה עם עצמך תמיד ❤
שואל השאלה:
^❤
אנונימית
יאללה שמחה לשמוע שעודדנו אותך קצת❤
שואל השאלה:
די אתם מושלמים ❤
אנונימית