8 תשובות
שהוא כביכול אמר שכל הרוסיות זונות
נתחיל מזה שעומר אדם שר אותו
גם אני לא הבנתי מה הסיפור , כן שיר חסר משמעות אבל סבבה נו לא צריך לעשות מי זה סיפור כל כך גדול.
כווכזי זה לא רוסי וזה עדיין לא נותן לו לגיטימציה לרדת על זה שרוסיות זונות וכל שהשיט הזה
שואל השאלה:
הוא לא יורד על רוסיות
שואל השאלה:
עשיתם סיפור
כי למה הוא פותח את זה שוב? אתה יודע שבמשך שנים אמרו על כל רוסייה שעלתה לארץ שהיא זונה? אז למה הוא שר את זה בכלל? הוא פשוט מביך עם השירים האלה. בטח כותב אותם כשהוא בסטלה. מי יודע מה הוא לקח בדובאי.