6 תשובות
שואל השאלה:
בגלל הקורונה /:
יש מלא מאומתים בכיתה ואנחנו פחות מהרף הנדרש
וואלה באסה
באסה, זה חוויה טובה
זה גם ככה חרא
כנראה בגלל המזג אוויר לאמ
אוי באסה, לפחות עכשיו תוכל לישון מתחת לפוח אז תתעודד