התחברות הרשמה

קרמבו מהקרם או מהעוגיה?

16 בינואר 2022, 15:21
קרמבואוכלעוגיותונילשוקולד    
7 תשובות
מהקרם
א
אנונימי&
מהקרם.
~
~Numb~
הקרם קודם
S
STIPSENEC
הקרם
k
king123nbvnbv
מהקרם
ע
עוזרת לכם בשיעורי בית
מהקרם
מ
מועלימה
קרם אבל שתדעו שחיקוים של קרמבו יותר טעימים זה פשוט שאף אחד לא מנסה אותם
ה
הראל מישראל
באותו הנושא:
אתם אוכלים קרמבו מהקרם או מהביסקיוויט?
איך אתם אוכלים את הקרמבו שלכם? מהעוגייה או מהקרם?
מאיפה אתם אוכלים את הקרמבו מלמעלה או מהעוגיה?
איך אתם אוכלים את הקרמבו מלמעלה או מהעוגיה?
קרמבו וניל או קרמבו מוקה?
קרמבו וניל/קרמבו מוקה?
כשאתם שותים תה עם עוגיות אתם טובלים את העוגיה בתה או שותים ואז לוקחים ביס מהעוגיה?
קרמבו וניל או קרמבו מוקה?
מאיפה אתם אוכלים את הקרמבו? מהקצפת? או מהעוגיה?
קרמבו מוקה או קרמבו וניל?
בא לי קרמבו איפה מוכרים עכשיו קרמבו?