8 תשובות
זה לא אומר שאת נמשכת אליה, היא חברה טובה שלך ואת אוהבת אותה אבל לא יותר מזה
קודם כל תרגעי ותקחי את הזמן
זה יכול להיות רק ספק
אל תקפצי למסקנות תבדקי את זה :)
זה יכול להיות רק ספק
אל תקפצי למסקנות תבדקי את זה :)
יכול להיות שאת סתם ממש חולה עליה
ואת יכולה להיות בי או פאן יש מלא משיכות מיניות , קודם כל לא להיות הומופובית אין שום דבר רע בזה שבת תאהב בת זה ככ חמוד
ואת יכולה להיות בי או פאן יש מלא משיכות מיניות , קודם כל לא להיות הומופובית אין שום דבר רע בזה שבת תאהב בת זה ככ חמוד
שואל השאלה:
אוף וואי
אוף וואי
אנונימית
אם תגלי שאת כן נמשכת לבנות, יותר קל לקבל את זה מההתחלה במקום להיות בהכחשה שנים, קחי את הזמן, תביני את עצמך
למה לא? אם את נמשכת לבנות מה רע בזה?
שואל השאלה:
זה פעם ראשונה ואני מפחדת מזה אני לא רוצה להיות לסבית אוקי
זה פעם ראשונה ואני מפחדת מזה אני לא רוצה להיות לסבית אוקי
אנונימית
אממ אם את מתחילה להתאהב בחברה הכי טובה שלך אז את כן לסבית
באותו הנושא: