3 תשובות
שואל השאלה:
אז מה אפשר לעשות כדי שיותר אנשים יהיו מחוסנים באפריקה?
כי הרבה מהמדינות באפריקה עניות, לכן הן לא יכולות להרשות לעצמן חיסונים. יש מדינות להן תרמו חיסונים, ובהן שיעורי ההתחסנות גבוהים יותר.
FML
נראה לי בגלל שלא מספקים להם הרבה