7 תשובות
כן יש
אצלינו , אם אני לא טועה הוא חלק עיקרי במגן
לא תמיד, זו בחירה של הבית ספר
שואל השאלה:
ממה המגן מורכב? לא רשום לי ציון של מגן
ממה המגן מורכב? לא רשום לי ציון של מגן
אין ציון הגשה בבגרות פנימית, הציון הסופי למעשה מורכב מאוסף מבחנים שנעשו לאורך השנה כשהמבחן האחרון (שהוא לרוב כולל בתוכו את כל החומר והוא בנוי כמו הבגרות החיצונית מבחינת כל הקריטריונים) הוא בעל המשקל הרב ביותר והוא נחשב ל"בגרות". הציון הסופי הזה נקבע ע"י בית הספר שלך באמצעות נוסחה לשקלול כל אירועי ההערכה שנשלחת מהפיקוח, הוא נשלח למשרד החינוך והוא נקבע כהציון הסופי שלך ב- 70%. כלומר, במקום שיהיה לך ציון הגשה וציון בגרות, בבגרות פנימית כל הציון של ה- 70% משתקלל כ"גוש" אחד. זה לא מתחלק לבגרות ולמבחנים שלפני בנפרד.
שואל השאלה:
התלקיט זה לא הערכה חלופית?
התלקיט זה לא הערכה חלופית?
אני חושבת שכן.. תלקיט בדרכ
באותו הנושא: