7 תשובות
יצאת סבבה
כאילו, לא באמת אשמתך שהוא לא יכול לנהל שיחה אבל אולי דיברת יותר מדי
אני מתה תתנצל תגיד שזה באופי שלך
תכלס מבינה את זה לא אשמתך זה פשוט קורה
תכלס מבינה את זה לא אשמתך זה פשוט קורה
שואל השאלה:
אני אז מה הוא רוצה שאני אעשה
ולאדע אם לא יכול לנהל שיחה אבל סתם כזה היה כמה שניות של שקט אז התחלתי לדבר לא הצעתי נישואים
אני אז מה הוא רוצה שאני אעשה
ולאדע אם לא יכול לנהל שיחה אבל סתם כזה היה כמה שניות של שקט אז התחלתי לדבר לא הצעתי נישואים
אנונימי
כן אבל תחשוב דקה אם אתה היית רוצה להתחיל עם מישהי והיית חסר ביטחון וחבר שלך בסוף קיבל מספר במקומך, גם היית מתעצבן
סתם תנסה להבין את הצד שלו
סתם תנסה להבין את הצד שלו
שואל השאלה:
אבל זה לא שהוא כזה חסר ביטחון
וכאילו לאדע בסדר אבל באמת שניסיתי לעזור לו אני גם לא הולך לדבר איתן אם הוא לא רוצה
אפילו אמרו לי פעם שזה היה נשמע שאני מדבר ככה לאחת מהמורות זה באמת לא בכוונה
אבל זה לא שהוא כזה חסר ביטחון
וכאילו לאדע בסדר אבל באמת שניסיתי לעזור לו אני גם לא הולך לדבר איתן אם הוא לא רוצה
אפילו אמרו לי פעם שזה היה נשמע שאני מדבר ככה לאחת מהמורות זה באמת לא בכוונה
אנונימי
בגלל זה גם אתה לא אשם אבל תגיד לו שאתה מצטער וז יצא ככה ולא ניסית להרוס לו
באותו הנושא: