6 תשובות
תתקשרי אליו והשיחה תזרום:)
שואל השאלה:
אנחנו בדרך כלל לא מדברים בשיחות
אנחנו בדרך כלל לא מדברים בשיחות
אנונימית
קרה לי, אני חושבת שתחכי שהוא ישלח הודעה מניסיון אם את שולחת הוא יחשוב שכל פעם שאתם מתרחקים זה יבוא ממך
תשאלי מה קורה
פשוט תדברי איתו על משהו ששניכם שונאים, תמיד עובד.
תשחקו משחק משותף בטלפון
באותו הנושא: