16 תשובות
תלוי על מה
אבל נראה לי שלא
כן אבל תלוי
שואל השאלה:
סמים
אנונימית
אם זה לא משהו מסוכן/לא טוב..אז למה לא?
תלוי מה התיק
בתכלס גם עבירת תנועה זה תיק במשטרה
כן, אם זה מאחוריו והוא לא עושה את זה יותר.
כן, תלוי במקרה ואיך הוא עלול להשפיע על הזוגיות.
אם הוא לא ישפיע, למה שלא אצא איתה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא אדם מסוכן
אנונימית
אממ וואו.. תראי יש מצב שהיא עשתה טעות בחיים.. מה אנחנו צדיקים?
אם היא החליטה והיא מצליחה לא לחזור לזה.. אולי כן
אבל יש הרבה גברים אחרים שזה בכלל לא מפריע להם..
תלוי על מה.
לא הייתי יוצא עם מישהי שהשתכרה במועדון ושברה על מישהי אחרת בקבוק זכוכית למשל (אלא אם כן היא השתנתה והיא כבר לא עושה שטויות).
לאנשים תמיד מגיעה הזדמנות שנייה אם הוא לא עשה משהו משנה חיים אז למה לא
לא.
שואל השאלה:
ואם התיק ייסגר?
אנונימית
שאלה טובה כי היה לי קראש על מישהו שנתיים (קראש חזק אחוש**) והיה לו עבר עם סחר בסמים בגיל 17. והייתי ככ פאקינג מאוהבת בו שאמרתי יאללה לא מעניין אותי העיקר שיאהב אותי, אבל היום כשאני בוגרת יותר והוא כבר לא מעניין אותי, מבחינתי זה קו אדום ואסור לצאת עם מישהו שיש לו עבר פלילי לא בהכרח על רצח או משהו כזה אפילו אם זה רק סמים. את חייבת לדעת את הערך של עצמך את לא בחורה מהרחוב שאת ככה תתפשרי על עצמך ותגידי טוב יאללה שיהיה עם עבר בסמים רק העיקר שיאהב אותי .