9 תשובות
באיזה כיתה אתה?
שואל השאלה:
יא
אנונימי
אז אי אפשר לעשות לך כלום, חוק חינוך חובה הוא עד כיתה ט'.
בכל מקרה, ממליץ לך להשקיע, זה ישתלם.
כן הם יכולים לעשות בדק בית . כלומר פעם אחת אמרו שיעשו לי אבל לא באו אף פעם
כן, אם יש להם סיבה לדאגה הם עלולים לחפש אותך בבית ולדבר עם ההורים
שואל השאלה:
אני רב הזמן בבית
אני לא מסתובב
אנונימי
חח הייתי ככה . תנסה אבל עכשיו תקופה להראות קצת נוכחות שירדו מעליך
הם יכולים לדבר עם ההורים אבל זהו. כל דבר אחר הם לא יכולים כי אתה לא עובר על אף חוק, עברת את כיתה ט'.