6 תשובות
עדיף בתור התחלה פול באדי
אחריי חודש זה בסדר לעשות ab
תחלקי את זה אל תעמיסי על עצמך
למה את לא אוהבת פול באדי
אני אלרגי לפול
שואל השאלה:
אני מתאמנת כבר חצי שנה ובפול באדי לא נוח לי כי יש ימים שאני מתאמנת יום אחרי יום ובפול באדי אי אפשר
אנונימית
את יכולה לעשות יום a יום b ויום פול באדי