5 תשובות
אם כואבים השרירים כנראה שעבדת טןב
בחלק מהפעמים
תלויי עד כמה האימון היה עוצמתי
Vas
אם האימון היה טוב אז כן
אם עושים מתיחות בסוף האימון אז לא,
זה שנתפסות הרגליים בהכרח מעיד על אימון טוב יותר
אנונימית
מרגישים קצת אבל לא תמיד באופן מוגזם זה צריך להיות משהו שאפשר לסבול