5 תשובות
אם כואבים השרירים כנראה שעבדת טןב
בחלק מהפעמים
תלויי עד כמה האימון היה עוצמתי
תלויי עד כמה האימון היה עוצמתי
אם האימון היה טוב אז כן
אם עושים מתיחות בסוף האימון אז לא,
זה שנתפסות הרגליים בהכרח מעיד על אימון טוב יותר
זה שנתפסות הרגליים בהכרח מעיד על אימון טוב יותר
אנונימית
מרגישים קצת אבל לא תמיד באופן מוגזם זה צריך להיות משהו שאפשר לסבול
באותו הנושא: