10 תשובות
חחח לא אוהבים אותנו כל כך :>
שואל השאלה:
אני פונה לאחותי הגדולה היא תואר שני ומצטיינת חח
אני פונה לאחותי הגדולה היא תואר שני ומצטיינת חח
לא שונאת אבל כן מקנאה
אנונימית
הכל מקנאה
אני במופת ובהקבצה א' בהכל ברוך ה', ואת האמת יש כאלה שחושבים שאנחנו מתחכמים ומתנשאים..
זה הכל נטו מקנאה
כן
שואל השאלה:
חחח חבר שלי במופת, אני בנחשון
חחח חבר שלי במופת, אני בנחשון
וכשצריך סיכומים למבחן למי אתם פונים?!
אני במופת לא אוהבים אותנו
באותו הנושא: