11 תשובות
גם את/ה
אנונימית
אז עשיתי את שלי
"באסה"
"זה הדדי, בכל מקרה.."
"תנחומיי"
"זה התפקיד שלי"
לא יודעת אני לא טובה בשיט הזה
"זה הדדי, בכל מקרה.."
"תנחומיי"
"זה התפקיד שלי"
לא יודעת אני לא טובה בשיט הזה
תתפוצצי
"כבר יותר טוב לי"
לפחות אני יודעת לעצבן..." משהו כזה נראלי
אני יודע/ת
כמו שרציתי
אנונימית
את יותר
עשיתי את שלי
אה יופי שיעורי הנגינה שלי על העצבים משתפרים
באותו הנושא: