4 תשובות
כן ממש טוב
כן
והבליטות אם אני לא טועה נקראות סיסים
והבליטות אם אני לא טועה נקראות סיסים
שואל השאלה:
תודה אני אוסיף
תודה אני אוסיף
כן זה ממש טוב.
את יכולה להוסיף שהמעי הוא ארוך *ומפותל*. בנוסף, הבליטות הנמצאות על גבי הדופן הפנימית שת המעי נקראות סיסים וסיסונים.
את יכולה להוסיף שהמעי הוא ארוך *ומפותל*. בנוסף, הבליטות הנמצאות על גבי הדופן הפנימית שת המעי נקראות סיסים וסיסונים.
באותו הנושא: