10 תשובות
מכיתה ז' מתחילים ללמוד ערבית
תלוי בביץ ספר בדרך כלל כן
אני למדתי כן
אני לא לומדת אין לי מושג למה אבל התחלתי ללמוד מכיתה ה עד ז השנה הפסיקו
כן
כן, אני בכיתה ח' ואני לומד מז'
אני התחלתי ללמוד בכיתה ז
אני למדתי מז עד ט אז מנחשת שכן