5 תשובות
את כל התרגילים ביחד^
סט זה כמה פעמים את עושה את זה נגיד כפיפות בטן 15 פעמים פעם ראשונה זה סט 1 ונגיד את רוצה שלוש פעמים אז זה 3 סטים
שואל השאלה:
סט זה כאילו כמה פעמים אני עושה כל תרגיל ?
אם אומרים לך לעשות 30 חזרות ו3 סטים זה כמו
כפיפות בטן 30 פעמים
שכיבות שמיכה 30 פעמים
סקוואטים 30 פעמים
ואז את כל זה עושים 3 פעמים (שזה הסט)
במחזה/הצגה
זה בעיקרון לחזור על כל הסצנות של ההצגה ופשוט לחזור עליה שוב חשוב כדי להתאמן לפני שיש קהל
אנונימית