4 תשובות
שואל השאלה:
תודה לעונים סיפרתי לה
פשוט תעשי את זה אחות מה כבר יכול לקרות? אז במקרה הכי גרוע הוא יגיד לך שהוא לא בעניין אז מה? לפחות את שלך עשית ואמרת לו איך את מרגישה וזה יתן לך תחושה טובה שלפחות שאלת וניסית!
תחשבי על זה ככה:
הדבר הכי גרוע: יגידו לך לא וכשחושבים על זה זה מבאס אבל את יכולה להתמודד עם זה. לכי ופשוט תגידי את זה, כמובן שלא תתנפלי ותספרי הכל אלא תגידי בעדינות שהם מצאו חן בעינייך ושהיית שמחה להכיר אותם קצת יותר. בדרך כלל אנשים מוחמאים כשאומרים להם דברים כאלה. את על כך תודי לעצמך שהורדת את זה מהלב שלך לא משנה מה תהיה התשובה.
בהצלחהה
אני מבינה אותך הכי שיש, תמיד רציתי להתוודאול ולהקל עליי אבל לא תמיד זה השתלם לי והרבה פעמים נפגעתי, כן זה אולי נראה כאילו אני לא מעודדת אותך, אבל בתכלס-ניסיתי.
גם אם הצליח לי וגם אם לא. לפחות ניסיתי ולפחות היה לי סיכוי של חמישים אחוז. תמיד שווה לנסות, את התוצאה תקבלי כמו שהיא, ואולי גם תופתעי:)