4 תשובות
אולי את אכלת משהו לא טוב לכי לישון ומחר תקומי ומחר תאכלי ארוכת בוקר ואז תגידי לי
לכי לישון, תירגעי קצת, תאכלי מה שאת מצליחה כמו גלידה, מרק תה עד שתתרגלי גם לדברים אחרים, כמו תינוק
אממ אני לא ממש יודעת מה לומר על זה שאין לך תאבון אבל אני לא חושבת שהשמשקל שלך תקין, אולי את צריכה ללכת לבדוק את זה יכול להיות שזה קשור לחוסר תאבון
שואל השאלה:
ילדות עצבניות.
אני מתכוונת ממש בשבועיים האחרונים אני בקושי אוכלת ולא כי אני לא רוצה פשוט אני לא מרגישה רעבה ואכלתי ממש בריא בזמן האחרון
ילדות עצבניות.
אני מתכוונת ממש בשבועיים האחרונים אני בקושי אוכלת ולא כי אני לא רוצה פשוט אני לא מרגישה רעבה ואכלתי ממש בריא בזמן האחרון
אנונימית
באותו הנושא: