5 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
כנראה בעוד יומיים
אהה אז אין לי מוסג אולי כדי לך לשאול את מי שעושה את הלייזר
שואל השאלה:
אין לי מושג
פשוט רציתי לשאול אם אפשר לעשות לייזר בזמן שמורחים אדפרין?
כי לפני שנה השתמשתי בזה לחצקונים וזה ממש עזר לי ועכשיו אני עושה לייזר וחזר לי החצקונים אז אני רוצה להתחיל להשתמש ואני לא יודעת אם אפשר
אין לי מושג
פשוט רציתי לשאול אם אפשר לעשות לייזר בזמן שמורחים אדפרין?
כי לפני שנה השתמשתי בזה לחצקונים וזה ממש עזר לי ועכשיו אני עושה לייזר וחזר לי החצקונים אז אני רוצה להתחיל להשתמש ואני לא יודעת אם אפשר
נראה לי יש על זה כזה פס כחול?
באותו הנושא: