5 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה
כנראה בעוד יומיים
emr
אהה אז אין לי מוסג אולי כדי לך לשאול את מי שעושה את הלייזר
שואל השאלה:
אין לי מושג
פשוט רציתי לשאול אם אפשר לעשות לייזר בזמן שמורחים אדפרין?
כי לפני שנה השתמשתי בזה לחצקונים וזה ממש עזר לי ועכשיו אני עושה לייזר וחזר לי החצקונים אז אני רוצה להתחיל להשתמש ואני לא יודעת אם אפשר
נראה לי יש על זה כזה פס כחול?