10 תשובות
יוטיוב(?).
אפל מיוזיק הכי טוב
שואל השאלה:
האמת נוח לי עם ספוטיפיי ובינתיים עדיין יש את השירים שאני אוהבת, אבל מפחיד אותי שכולם יצטרפו
כי הם כולם היו חברים אחד של השני פעם
אנונימית
שואל השאלה:
באמת מזל שיש את השירים שלהם ביוטיוב.

אני מקשיבה לאלבום לפני שיורידו אותו
אנונימית
מאז ומתמיד הייתי ביוטיוב
מה זה בידיוק מחאץ האמנים? ולמה אתם שומעים ביוטיוב? יש ספוטיפיי ואפל מיוזיק
אנונימי
^דיברתי לתגובה של אנונימית
^אבל הוא עדיין בספוטיפיי
אנונימי
תמיד קיימים כל האמנים שאנחנו אוהבים וכבר לא עמנו אמנם יש לדבר חסרונות אך לפחות אין להם אפשרות להביע דעה בנושא חיסוני הקורונה ולכן הם לא יצאו מספוטיפיי ככל הנראה, אני מקווה שזה מעט מנחם.
שואל השאלה:
ניל יאנג נתן לספוטיפיי אולטימטום בעקבות פודקאסט של ג'ו רוגן
אז הם העיפו אותי מהאפליקציה
ועכשיו גם ג'וני מיטשל הצטרפה וקרוסבי סטילס ונאש
זה לא הרבה אבל בשנות ה60 כולם היו חברים כזה ומה אם כולם יצטרפו אליהם?

פתאום נזכרתי שגרהאם נאש היה חלק מההוליס
אנונימית