7 תשובות
סכרת זו מחלה תורשתית ואין לה שום קשר לכמות הסוכר שאת צורכת.
אנונימית
אל תדאג אם זה חד פעמי לא תהיה לך סכרת
מפעם אחת לא חולים בסכרת
בעיקרון אם יוצא לך בבדיקת דם 126+ סוכר זה נראלי סכרת
תעשה בדיקת דם
לא יודעת אבל הרבה
יש לי חברים שחיים על שוקולד וג'אנק ואין להם סכרת
חח לא חולים מפעם אחת
זה לא עובד ככה-