11 תשובות
היי
אני לצערי
אני!
ואפילו לא בידודון קטנטן
אני הייתי נבחר האל עד לפני כחודש, לפני כחודש כנראה חטאתי ונפלתי לקורונה, חליתי באומיקרון ולקחתי את זה מאד קשה (כאילו פיזית קשה).
נא, נדבקתי ביום ראשון ואני תקועה בחדר...כיף
גם לא בידוד
שואל השאלה:
:)
אני
היי אני
אנוכיי