4 תשובות
זה תלוי איפה אבל מניחה שישלמו לך על נסיעות
תשאלי
תשאלי
תשלום עבור נסיעות הוא חובה על פי חוק...אל תצפי שישלמו על זה שאת תגיעי ברכב...התמחור הוא על פי אוטובוס.
אם את קטינה חושבת שחייבים לשלם לך על נסיעות, אם מעל 18 אני מניחה שתלוי במקום עבודה
תשאלי איך זה עובד עם המעסיק שלך
אני לא מומחית אבל עדיף לבדוק מה החוקים באינטרנט
תשאלי איך זה עובד עם המעסיק שלך
אני לא מומחית אבל עדיף לבדוק מה החוקים באינטרנט
אנונימית
לפי מה שאני יודעת משלמים על נסיעות אבל לא על פי כמות הנסיעות באמת אלא סכום קבוע שאמור לשמש לנסיעות..אם השתמשת בתחבורה ציבורית יותר זו בעיה שלך אבל אם השתמשת פחות אז הרווחת בעיקרון
באותו הנושא: