8 תשובות
זה לא בכוונה אבל אל תעשי את זה שוב
הכל בסדר, לא עשית שום דבר רע
שואל השאלה:
שמתי עליו ידים כי הוא חם
אנונימית
אל תעשי את זה שוב
רגשות אשמה על זה ששמת את הידיים שלך על צוואר של מישהו?הכל בסדר אל תרגישי ככה.
אגב,למה שמת את הידיים שלך על הצוואר שלו
מבינה למה אבל זה לא שבאמת קורה משהו אז אל תרגישי
אין סיבה שיהיה לך רגשות אשמה, לא עשית שום דבר רע