28 תשובות
כן תמיד אפשר
בטח שכן
בטחח אף פעם לא מאוחר מדיי
כן אפשר תמיד
שואל השאלה:
הבטחתי לבורא עולם שאשמור את השבת הזאת אבל חוששני שאיכזבתי...אוף
לא נורא, תמשיכי להשתדל
כן אבל תתחילי לאט לאט
לא איכזבת. ואוו רק עכשיו נפל לי האסימון למה קוראים לו ככה בורא עולם ואיי
תמיד אפשר
אנונימית
שואל השאלה:
כי שמתי לב שמאז שהפסקתי לשמור הכל נהיה לי נאחס
שואל השאלה:
תודה לכולם
בוודאי נשמה, הקב"ה מחכה לך תמיד שתחזרי אליו ולא משנה כמה חטאת.
"שבע יפול צדיק וקם" כלומר אפילו אדם שחטא המון פעמים ( 7 זה רק דוגמה..) אז אם הוא לא מתייאש, והוא ממשיך לקום כל פעם מחדש אז הוא בדרך הנכונה.
וגם אדם שחוזר לאביו שבשמיים לאחר הרבה מאוד זמן, התשובה שלו מתקבלת. אין ספק שה' יתברך מחכה לך❤
בטח!!
אף פעם לא מאוחר
שואל השאלה:
אוף אבל האמת שזה קשה לי ממש להתנתק מהפלאפון
שואל השאלה:
אבל בא לי לשמח את בורא עולם
את צריכה למצוא עיסוקים פשוט..
לקרוא ספר
ללכת לחברות
ללמוד משהו
לישון
זה מטורף שיש אנשים שפשוט אין להם ניסיון לגבי הדבר הזה, זה כמו שיביאו לי פיצה אחרי שאכלתי בשרי, אני אפילו לא אחשוב לאכול את זה..
גם שבת, אני פשוט לא מתעניין בפלאפון.
אם תשמרי כמה שבתות ככה, את תראי שזה יבוא לך ככה...
והשכר שלך גם יותר גדול כמו שחז"ל אומרים "לפום צערא אגרא" אדם מקבל שכר לפי ההשתדלות שלו...
אשרייך שאת מנסה להתקרב לקב"ה
תמיד אפשר
ד' תמיד נותן אופציה לחזור אליו לא משנה באיזה שלב באיזה יום באיזו שעה או שנה העיקר שזה יקרה
לא
אנונימית
אחותי ברגע שתביני כמה זה חשוב וכדאי לשמור ולעשות את מה שאלוקים מבקש ממנו יהיה לך יותר קל.אני חושבת שכדאי לך להתחיל לאט לאט לחזור לזה ולא בהכל ביחד.בואי תנסי לשמור שבת בהתחלה עד הבוקר ואז לאט לאט לחזור לזה.את תצליחי מאמינה בך!!
ואני פה לכל שאלה;)
שואל השאלה:
^תודה מדהימה❤
בהחלט, ,כל עוד הנר דולק - אפשר לתקן" (רבי ישראל מסלנט זיע"א).

"נר" - הכוונה נשמה.
אנונימי
כן
אז מהיום את נוטשת אותי?
תמיד אפשר