4 תשובות
שואל השאלה:
למה לא^
למה לא^
איזה חוויה יש בתיכון?
אני כבר שנה וחצי בתיכון ועדיין מחפש תחוויה הזאת
אני כבר שנה וחצי בתיכון ועדיין מחפש תחוויה הזאת
את בבר אילן?
כל דבר זה אפשרי בגדול
אבל אני די בטוח שצריך ידע מאוד טוב במתמטיקה ואנגלית (ברמת 5 יחל) עם יש לך את זה אז את יכולה לנסות
בהצלחה אני מאמין בך!
אבל אני די בטוח שצריך ידע מאוד טוב במתמטיקה ואנגלית (ברמת 5 יחל) עם יש לך את זה אז את יכולה לנסות
בהצלחה אני מאמין בך!
באותו הנושא: