8 תשובות
כנל, אני פשוט לוקחת את הכסף ויוצאת מהחנות, ובחוץ אני מכניסה לארנק
אני פשוט לוקחת הכל ביד ובורחת זה מלחיץ
באו זה לא משנה כיצד נתנהל..נפעל..,ההוא שמאחורנו..תמיד יהיה חמוץ וכעוס..זה מתחבבו של "הישראלי"
שימתין!!,זה ידוע כישראלים מאבדים את הסבלנות..
שימתין!!,זה ידוע כישראלים מאבדים את הסבלנות..
יאוו נכון
חחח רק לך
שיחכו מה זה משנה
שיחכו מה זה משנה
זה לא חרדה זה פשוט שלא בא לך להתעכב על זה כדי לא לעכב אחרים... גם אצלי זה ככה
וואי כן אני פשוט דוחפת הכל לכיס או לשקית ומסדרת את זה בחוץ לול
חח, גם לי
באותו הנושא: