6 תשובות
למה? אחותי בכיתה ח והיא וכל הכיתה והשכבה שלהם מתחפשים לפי מה שהבנתי עושים על זה ממש תחרות
לא.
אני בכיתה ז וזה אף פעם לא נמאס!!!!!!
אני התחפשתי עד כיתה י"ב, ואחרי. אין בזה דבר מביך
לאא פורים זה בדביל התחפושות
ממש לא!! אני כיתה י ואני עדיין מתחפשת
באותו הנושא: